דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת חברה בחול 

מאת    [ 26/01/2014 ]

מילים במאמר: 509   [ נצפה 1751 פעמים ]

הקמת חברה בחו"ל היא פעולה שאיננה בהכרח מתאימה עבור כל בית עסק. במידה ובית העסק מציע את שירותיו או מוצריו למכירה בישראל, הרי שהעדיפות תהיה להקים חברה בע"מ ישראלית מכיוון שמדובר בתהליך הרבה יותר פשוט לתפעול וזול. עסקים שמנהלים את פעילותם בין מדינות העולם השונים כמו למשל בתי עסק המתמחים ביבוא או יצוא, יזדקקו לעתים לאופרציה מיוחדת על ידי הקמת חברה בחו"ל. מהי האופרציה המיוחדת האמורה? קראו את המאמר עד תומו ותמצאו מידע רב על הנושא ותשובות לשאלות רבות שאין לכם את מי לשאול.

כמו כן, בתי עסק שפועלים ברשת מבלי שנדרשים להיות בקשר עם מדינה מסוימת, יכולים לנהל את האתר על ידי הקמת חברה בחו"ל. בעלי עסקים שבאופן וודאי ידרשו לתהליך הקמת חברה בחו"ל יהיו כאלה שמנהלים עסק בלתי חוקי בישראל כמו למשל הימורים באינטרנט. בעלי עסקים שברצונם למכור את מוצריהם או שירותיהם למדינות שלא מנהלות עם ישראל קשרים ישירים, גם יעדיפו לבחור באפשרות של הקמת חברה בחו"ל. למידע נוסף מעורכי דין מומחים בנושא יס פליז לשירותכם.

החוק במדינות השונות

קיימים כמה סוגים של ישויות משפטיות, כל אחד מהן נועד להעניק מענה שונה בהתאם לצורך הספציפי. כמובן שהצעד הראשון במסגרת בחירת הישות המשפטית מחייבת בדיקה יסודית ומקיפה מכמה היבטים כגון בחינה מיסויית, כלכלית ושיווקית. במדינות אלו פעילותן של החברות הרשומות נחשבת לשיטה רווחת וחוקית לקראת מינוף וקידום ניהול העסק. לפי כך המון מדינות כיום מעניקות תשתית חוקתית עבור חברות רשומות אלו וזאת ללא מיסים או עם מיסים מופחתים מאד.

בעל עסק ישראלי, אשר ברצונו להפוך לבעלים של נכס מקרקעין באחת ממדינות אירופה השונות, יידרש לוותר על היוזמה מכיוון שמדובר במהלך שאיננו בגדר האפשר. כלומר, כיום בכמה מן המדינות השוכנות במזרח אירופה, ישנה דרישה חוקתית לפיה רק תושבי האיחוד האירופי רשאים להחזיק בבעלותם נכסים. במטרה להוציא מהלך זה מן הכוח אל הפועל, איש העסקים יאלץ לעמוד בכל הדרישות החוקתיות שמציבה מדינת היעד. מכאן יוצא שהפיתרון האפשרי הוא להקים חברה רשומה באיחוד, בבעלות ישראלית שתסחר בנכס.

דרך מהלך זה ניתן למעשה לפתור את הבעיה המרכזית והעיקרית בקרב ישראלים שאינם מסוגלים לממש עסקאות מקרקעין בכמות די גדולה של מדינות.

איך לבחור עורך דין מתאים?

בחירת עורך דין מתאים עבור תהליך הקמת חברה בחו"ל יעשה ראשית בהתאם לסוג העסקה שבה מעוניין איש העסקים. סוג השירותים הנדרשים יקבע למעשה את משרד עורכי הדין מולו תעבדו ודרכו תקבלו סיוע משפטי. כך למשל ישנם משרדים המתמחים במתן סיוע ליזמים צעירים החל משלב הרעיון הראשוני דרך ייסוד החברה וההסכמים של המייסדים, טיפול שוטף עבור החברה לרבות טיפול בעובדים, הסכמי שיתוף פעולה, הסכמי העסקה, ועוד מגוון נושאים בנוגע לפעילות הדירקטוריון וההתנהלות השגרתית שוטפת של החברה.

במידה ואתם מעוניינים למשל בתחום של יזמות טכנולוגית במדינות העולם השונות, יהיה עליכם לבחור משרד עורכי דין בעל התמחות בנישה האמורה, ומציע ליווי וטיפול עבור יזמים בתחום הטכנולוגי, חומרה, אינטרנט, תקשורת ותוכנה. משרד עורכי דין מתאים ליזמות טכנולוגית מעניק ליווי לחברות רבות שעוסקות במסחר מקוון בארץ וברחבי העולם כולו, לזירות מסחר בפורקס ובתחום של אופציות בינאריות, וחברות המתעסקות בפיתוח אפליקציות.

טרם בחירת עורך דין מתאים לתהליך הקמת חברות בחו"ל בררו ראשית מהו המקום שבו תרצו להקים את החברה בהתאם לחסרונות וליתרונות שנובעים מתחום שיפוטה. למידע נוסף יס פליז




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב